Unaloműzés

Várjuk minden olyan beküldéseiteket a netavision@gmail.com címre, melyek az unalom elleni hasznos elfoglaltságot tud nyújtani, vagy épp kihívás elé állítja az elménket.

Ne maradj le!

2009.11.30. 10:00 Felcser

Vicces hétkezdés (Ügyfélszolgálat)

-Milyen modemje van Önnek?
-Pillanat... (csörgés) ...affenébe most vertem le...
-Ezek szerint külső, ugye?...

Fél órát vár a júzer:
-HelpDesk: "Hallo tessék..."
Sípolás...
-Ügyfél: "B* meg, ez a q* mobil is pont most tud leme..."

-Milyen ISDN végberendezése van?
-Nézze, én egy 23 éves szőke nő vagyok, tőlem ilyet ne várjon.

-Itt alul megjelent két emberke ikonban...
-Igen az az MSN Messenger, az Outlook Express indítja el magától...
-Tőlem????

-A megjelenítendő névhez mit írjak?
-A nevet...
-Amit a Matáv adott nekem?
-Nem... amit a szülei adtak magának...

-(próbál rájönni, milyen levelezője van a júzernek): Mi van az ablak bal felső sarkába írva?
- FLATRON 775FT

-HelpDesk: Ezen a telefonszámon később vissza tudom hívni Önt?
-Ügyfél: Milyen ügyben akar keresni???

-HelpDesk: Magyar nyelvű a program?
-Ügyfél: Nem tudom.

-Igen, itt ülök a gép előtt, csak sajnos a háta mögött, mert nem ér el az elejéig a telefon.

-HelpDesk: kis Ubul, nagy Zoltán...
-Ügyfél: Az a testvérem!

-Meg tudja nézni az ADSL modemet?
-Megyek, hozom.

-Mondja meg kérem a bejelentkezési azonosítóját!
-Komlósi.
-Így, ahogy mondjuk?
-Igen. Két essel és ipszilonnal.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://unalomuzes.blog.hu/api/trackback/id/tr501546013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása