Unaloműzés

Várjuk minden olyan beküldéseiteket a netavision@gmail.com címre, melyek az unalom elleni hasznos elfoglaltságot tud nyújtani, vagy épp kihívás elé állítja az elménket.

Ne maradj le!

2009.11.23. 10:00 Felcser

Vicces hétkezdés (Ügyfélszolgálat)

Hajnali fél négy:
-Jó reggelt. Maguknak eddig hány előfizetőjük van?
-Erről jelenleg nincs pontos adat.
-Köszi. Viszhall!

- ???
-Van önöknél szexvonal, drága?
-Sajnos ilyen szolgáltatást MI JELENLEG nem nyújtunk.

-Jó napot kívánok! Megpróbálom beütni a Pin kódom, de csak csillagokat látok!
-Ez természetes. Mert a szám titkos, tehát Ön csak csillagokat fog látni.
-Akkor honnan tudjam, hogy mit ütöttem be???

-Telefonszám után tudakozódnék! Sajnos csak vezetéknevet tudok: Kis, egy s-sel...

-Elkérhetem a telefonszámát?
-Azt én nem adhatom meg, nekem feleségem van!!!

-Miért van az, hogy én bárkit tudok hívni, de engem nem hív senki?

-És önök ott bent a központban figyelik, hogy mikor jár le a kártyám?

-Jó napot kívánok, a feltöltőkártyás reklámból a rendőrségen ülő fiú telefonszámát szeretném elkérni.
-Igen, azt én is szeretném tudni!

-Ügyfélszolgálat, jó napot kívánok, miben segíthetek?
-Maga nem az automata?
-Mit gondol?

-Jó napot kívánok! Mennyibe kerül egy fül-orr-gége szett a Nokiámhoz?

Szólj hozzá!

Címkék: hétfő


A bejegyzés trackback címe:

https://unalomuzes.blog.hu/api/trackback/id/tr781528410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása