Unaloműzés

Várjuk minden olyan beküldéseiteket a netavision@gmail.com címre, melyek az unalom elleni hasznos elfoglaltságot tud nyújtani, vagy épp kihívás elé állítja az elménket.

Ne maradj le!

2009.11.16. 10:25 Felcser

Vicces hétkezdés (Ügyfélszolgálat)

-Kérem, akkor vegyen elő egy papírt és ceruzát, és akkor lediktálom Önnek...
-Kisfiam, hozd ide... Nem, ne a tollat, a bácsi ceruzát mondott...

-Nyugodjon meg, központi probléma van, nem az Ön készüléke hibája!
-Hanem, másé?

-Engem mindig bántanak telefonon...
-??? Zaklatják???
-Ja, igen.

-Milyen típusú a készüléke?
-Nekem sajnos csak fekete telefonom van...

-Szeretnék egy Hanglogót a telefonomra!

-Azért kaptam csekket, mert fizetnem kell?

-Tegnap önök féloldalasították a telefonomat...

- XY vagyok, üdvözlöm!
-Má' megin' más? (Ezután bontja a vonalat)

-Az a problémám, hogy távirányítóval nem tudom telefonom kikapcsolni...

-A telefonom nem mászik fel a hálózatra!

-Jónapot, a számlainformációmat szeretném lekérdezni...
-Az Ön számlaegyenlegére gondol? Azt itt az ügyfélszolgálaton tudjuk önnek megmondani...
-És annak mi a száma?
-1270. Bizonyára most is ezt hivta...
-Igen, de azért leírom.... szóval tizzenketttttőőőőhettttven.... jó köszönöm, akkor máris hívom, viszhall!
- ...?

-Pár órája az a gondom, hogy nem csörög a telefonom amikor hívnak. Ericssonom van...
-Valószínűleg bekapcsolta a néma üzemmódot. Lát a kijelzőn egy áthúzott hangjegyet?
-Igen, de nekem nem ez a gondom, hanem amint már mondtam...
-...de ez lesz a gond. Próbálja meg hosszan nyomni a CLR gombot, így kikapcsolja a néma üzemmódot...
-...jó jó tudom, ezt már próbáltam, értek annyira ehhez a telefonhoz, higgye el...
-Értem, akkor legyen szíves a piros NO gombot megnyomni...
-Most így beszélgetés közben?
-Igen.
-Jó, akkor most megnyom....

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://unalomuzes.blog.hu/api/trackback/id/tr591528409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása