-Kérem, akkor vegyen elő egy papírt és ceruzát, és akkor lediktálom Önnek...
-Kisfiam, hozd ide... Nem, ne a tollat, a bácsi ceruzát mondott...
-Nyugodjon meg, központi probléma van, nem az Ön készüléke hibája!
-Hanem, másé?
-Engem mindig bántanak telefonon...
-??? Zaklatják???
-Ja, igen.
-Milyen típusú a készüléke?
-Nekem sajnos csak fekete telefonom van...
-Szeretnék egy Hanglogót a telefonomra!
-Azért kaptam csekket, mert fizetnem kell?
-Tegnap önök féloldalasították a telefonomat...
- XY vagyok, üdvözlöm!
-Má' megin' más? (Ezután bontja a vonalat)
-Az a problémám, hogy távirányítóval nem tudom telefonom kikapcsolni...
-A telefonom nem mászik fel a hálózatra!
-Jónapot, a számlainformációmat szeretném lekérdezni...
-Az Ön számlaegyenlegére gondol? Azt itt az ügyfélszolgálaton tudjuk önnek megmondani...
-És annak mi a száma?
-1270. Bizonyára most is ezt hivta...
-Igen, de azért leírom.... szóval tizzenketttttőőőőhettttven.... jó köszönöm, akkor máris hívom, viszhall!
- ...?
-Pár órája az a gondom, hogy nem csörög a telefonom amikor hívnak. Ericssonom van...
-Valószínűleg bekapcsolta a néma üzemmódot. Lát a kijelzőn egy áthúzott hangjegyet?
-Igen, de nekem nem ez a gondom, hanem amint már mondtam...
-...de ez lesz a gond. Próbálja meg hosszan nyomni a CLR gombot, így kikapcsolja a néma üzemmódot...
-...jó jó tudom, ezt már próbáltam, értek annyira ehhez a telefonhoz, higgye el...
-Értem, akkor legyen szíves a piros NO gombot megnyomni...
-Most így beszélgetés közben?
-Igen.
-Jó, akkor most megnyom....
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.