Unaloműzés

Várjuk minden olyan beküldéseiteket a netavision@gmail.com címre, melyek az unalom elleni hasznos elfoglaltságot tud nyújtani, vagy épp kihívás elé állítja az elménket.

Ne maradj le!

2009.10.16. 10:27 Felcser

Újabb telefonos ügyfelek

-Á, maga az? Három hónapja beszéltünk, emlékszik?
-Milyen telefonja van?
-Nokia.
-És azon belül?
-Ericsson 318-as.

-Kigyulladt a levélboríték ábrám!

-Töröltem a hívásátirányítást a kóddal, de nem jó!
-Milyen kóddal?
-Rácsos linzer, rácsos linzer, 002, rácsos linzer és a küldés gomb.

-A bátyámnak elromlott a telefonja. Én egyébként az öccse vagyok. A telefonom azt írja ki, hogy várjon. Várjak?

-Van egy hordozható járókészülékem.

-Ne haragudjon a zavarásért, nem nézi a Vészhelyzetet? Mert akkor visszahívom később.

-Beleesett az emésztőgödörbe a telefonom, elég koszos lett és büdös. Kihalásztam, de nem működik.

-Szeretném az Árpit kitörölni a telefonomból! Hogy kell?


-Jó napot, én a feltöltő kártyámat akarnám főtőteni, de valami keresztet is kér ami nincs rajta a kártyán, csak a sok szám...
- A kettőskereszt billentyűt kell megnyomni, ami a telefonján van...
-Jaaaa.... de melyik? Ez a hópehely vagy a létra?


-ügyfélszolgálat, Szabó Árpád vagyok, miben segíthetek?
-Hallo!
-Parancsoljon!
-Haalooo!
-Én hallom!
-HAAAALLoooooooooo!
-Hall engem?
-Na végre! Kiírja ez a telefon, hogy borítékom van. Mit csináljak?
- Olvassa el, hogy miről szól!
-Nem szól ez semmit, csak ott figyel...


-Jó estét, valami gond van a telefonommal, nem tudok SMS-t küldeni, pedig fontos lenne...
-Jelenleg karbantartás van a központban, ezért nem működik ez a szolgáltatás.
-Aha... akkor nem tudna a nevemben elküldeni egy sürgős SMSt? Én itt vagyok az Árpád-híd budai hídfőjénél, a baratnőm meg a túloldalon a pesti hídfőnél, és üzenni kéne neki, hogy jöjjön át, mert itt várom!
-Sajnos én sem tudok üzenni, de miért nem próbalja meg felhívni...?
-.....ööööööö...... ja jó... tényleg....! Köszönöm a segítséget!
 
 

Szólj hozzá!

Címkék: hétfő


A bejegyzés trackback címe:

https://unalomuzes.blog.hu/api/trackback/id/tr371453718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása