A minap az ecserin bóklászva régi külföldi és hazai újságok között kutakodtam és mivel szeretem a reklámokat, átnéztem a hirdetéseket is. Mire az újságok végére értem, szembesültem a ténnyel ami nyilvánvaló, de valahogy mégsem tűnt fel, hogy mennyit tud változni egy cég logója az évek folyamán.
Elgondolkodtató, hogy milyen pozitív vagy negatív hatásai vannak egy cég életében a jól megválasztott logónak. Nem újdonság, de akár bukás is lehet egy rossz logó. Ráadásul ahogy változnak a vásárlói igények, a trendek, vagy csak eltelt 10-15 év, és bizony a profit érdekében muszáj újra és újra változtatni az arculaton.
Van egy olyan oldal, ahol összegyűjtötték a világ 15 vezető cégének az arculat változásait. Szinte megmosolyogtató, hogy a Shell kagylója mennyire egyszerű és kezdetleges volt az 1900-as évek elején, és mennyire nem tükrözte azt, amit a mostani logóval kifejeznek, a dinamizmust és az erőt. Személyes kedvenc az Apple új logója, ami kifejezi mindazt amiért érdemes az Apple termékeit megvenni.
Logok
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.