Unaloműzés

Várjuk minden olyan beküldéseiteket a netavision@gmail.com címre, melyek az unalom elleni hasznos elfoglaltságot tud nyújtani, vagy épp kihívás elé állítja az elménket.

Ne maradj le!

2009.06.22. 22:40 Felcser

Napi viccek

Meghal a cigány, odaát találkozik Kádárral.
Kádár megkérdezi:
- Mondd cigány, mikor volt jobb élni, mostanában, vagy az én időmben?
- A te idődben a politikusok politizáltak, a melósok dolgoztak, a cigányok meg loptak. Mostanában a politikusok lopnak, a melósok politizálnak, és vazze azt akarják, hogy én meg dolgozzak???!!!
 
 
Gyerekkoromban kértem Istent, adjon nekem egy biciklit. Aztán rájöttem, hogy a dolgok nem így működnek. Úgyhogy loptam egyet, és kértem Istent, bocsássa meg.


Nagymamám 60 éves korában elkezdett napi rendszerességgel sétálni, minden nap 5 kilométert. Most 82 éves, és fogalmunk sincs, hol van.


Évek óta nem beszéltem a feleségemmel. Nem akarom félbeszakítani.


Külön szobában alszunk, külön eszünk, külön megyünk nyaralni. Megteszünk mindent, hogy egyben tartsuk a házasságunkat.


Gyermekünk első tizenkét hónapját azzal töltjük, hogy megtanítjuk járni és beszélni. A következő tizenkét évet meg azzal, hogy pofa be és maradjon a fenekén.


Nincsenek előítéleteim. Mindenkit utálok.


Szeretek borral főzni. Néha még az ételbe is teszek.


A bank az a hely, ahol akkor kapsz kölcsönt, ha be tudod bizonyítani, hogy nincs rá szükséged.


Mindenki tudja, hogyan kell gyereket nevelni, kivéve azt, akinek már van.


Az ember az egyetlen állat, akinek céljai vannak a gyerekeivel. Kivéve a guppikat, amik megeszik a sajátjaikat.


Szakítottunk a barátommal. Ő meg akart házasodni, én viszont nem akartam, hogy megházasodjon.


A légvárakat neurotikusok építik, pszichotikusok laknak bennük, és anyám jár hozzájuk takarítani.


A feleségem 'apró lábak dobogását' akarta hallani otthon. Vettem neki egy kutyát. Olcsóbb, és több lába van.


Bámulatos, hogy az a rengeteg fontos dolog, ami egy adott nap a világon történik, mindig pont belefér az újságba.


Az egyik barátom küldött egy képeslapot, amin a Föld volt látható az Űrből fényképezve. A hátoldalára ezt írta: 'Bárcsak itt lennél!'


Szüli napomra kaptam egy légpárásítót és egy páramentesítőt. Ugyanabba a szobába raktam őket, rendezzék le egymás között.


Rákötöttem a gázpedált a féklámpára. Azóta nem nagyon előztek meg.


Örökké szeretnék élni. Eddig ment.


Ha véghezviszed a lehetetlent, a főnököd felveszi a napi teendőid közé.


A világ legnagyobb felfedezéseit olyan emberek tették, akik túl hülyék voltak ahhoz, hogy felfogják, az adott dolog lehetetlen.


Az univerzumban kell lennie értelmes életnek a Földön kívül.
Legékesebb bizonyítéka ennek, hogy egyik se próbálja felvenni velünk a kapcsolatot.


A pénz tényleg beszél. Azt mondja: pá!



Van egy terepszínű álcaruhám. De nem találom.



És végül az időjárás-előrejelzés ma estére: sötét lesz.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://unalomuzes.blog.hu/api/trackback/id/tr191202119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása